Címkék

Címkefelhő

Friss kommentek

Priv üzenet

mailto: selectoreox kukac gmail dot com

Rákkenróóól

Főleg zenéről, főleg élőben, főleg saját képekkel. Blues, bluesrock, rock és heavy.

Koncertfotók

Fájintos kis koncert - Rammstájn

2010.03.17. 00:50 | EOX The Selector | 6 komment

 

Add a Facebook-hoz

Add a Twitter-hez

Add az iWiW-hez

 

 

Szóval a Rammstein megint tartott egy jobbféle klubkoncertet. Az úri közönség táncolt.

Szerettem volna hibát találni benne: nem sikerült.

Majdnem írtam egy ilyen beszámolót, de aztán letettem róla.

Ha Volbeat koncert egy "jó nagy bulee" volt, ez a Rammstünci valami egészen más.

Eltekintve attól, hogy......

- a külsőségek - úgymint fény és hang - fenomenális volt - megint.

- a közönség naccerű, hozzáértő, éneklős-táncolós. Közel telt ház - megint.

- A zenekar halál-pontos - megint. Attól tartok, hogy ezt a dobolást, ami itt történt, azt hatóságilag be kéne tiltani.

egy kiválóan, az első pillanattól az utolsóig német precizitással felépített, kitalált és az alant álló emberek szórakoztatására összerakott szuperprodukciót láthattunk - megint.

Aki icipicit ért a Rammstein dolgaihaz, az ennél még többet is átélhetett. Sokan voltak ezzel így, Én is - megint.

Visszavonhatatlanul ez az industrial csúcsa. Nagyon szerethető. Feszes, mint egy tavaszi póló, erőteljes, mint egy 30-as. Sármos, mint egy másik 30-as, agresszív, mint egy punk. ...és ha stand-up, hát legyen ez.

Az én nevem pedig Gumppp. Forest Gumppp.

Bocs a sz@r képekért, erre futotta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eoxtheselector.blog.hu/api/trackback/id/tr721845941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S0und 2010.03.17. 17:09:42

képekkel nincsen baj, eltekintve ettől:

2 048px × 1 536px (átméretezve: 443px × 333px)

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2010.03.18. 12:27:03

Az industrial csúcsa??? engedd meg, h aztakurva.

EOX The Selector · http://eoxtheselector.blog.hu/ 2010.03.18. 17:36:59

@Lamorak: Ez a jelző pontosan azért lett odaírva. Ez a cucc szerintem is jobb: www.myspace.com/borult

Ja, de legalább odaírhattad.

honeybeezz 2010.03.18. 22:46:32

sztem jo képek nekem bejött a bili meg a beszámolod is kossziiii
süti beállítások módosítása