Címkék

Címkefelhő

Friss kommentek

Priv üzenet

mailto: selectoreox kukac gmail dot com

Rákkenróóól

Főleg zenéről, főleg élőben, főleg saját képekkel. Blues, bluesrock, rock és heavy.

Koncertfotók

...egy kicsit buliztunk - Message To Hendrix Kecskeméten

2009.03.02. 19:56 | EOX The Selector | Szólj hozzá!

Címkék: jimi hendrix petendi tamás

Ha valaki szereti Hendrix-et, akkor van, amit nem szabad kihagynia: ez a Message To Hendrix koncertje. Hát végre én is eltoltam a búrám és...

 

 

...nagyon nem bántam meg.

Igazából nehéz szavakba önteni, mi is történt ezen a kellemes pénteken.

Leginkább úgy lehetne röviden összefoglalni:

- Odamentünk.

- Megőrültünk.

- Hazamentünk.

Ennyi. Ennyi elég is.

Pokoli erejű a produkció volt. Rettentően jól éreztem magam, de nemcsak én tettem így. Égig rúgtuk a pöttyöst. ...és ezt így kell.

 

Itt kell szétnézni: Message To Hendrix

A bejegyzés trackback címe:

https://eoxtheselector.blog.hu/api/trackback/id/tr59976075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása