Címkék

Címkefelhő

Friss kommentek

Priv üzenet

mailto: selectoreox kukac gmail dot com

Rákkenróóól

Főleg zenéről, főleg élőben, főleg saját képekkel. Blues, bluesrock, rock és heavy.

Koncertfotók

Fogadj be föld

2008.11.25. 21:30 | EOX The Selector | Szólj hozzá!

Címkék: tunyogi péter www.elorementek.hu

Ég egy gyertya az asztalomon.

A "Honfoglalás" DVD-t nézem.

Ittam egy pohárral.

Rágyújtottam.

Hát ennyi. Megint elment valaki, akit szerettem. Ma eltemették Tunyogi Pétert.

Lassan minden nap gyújthatnék gyertyát.

Nem írok nekrológot, nem tudok ilyet, de főképp ...

 

 

nem akarok. Minden itt van előttem a TV-ben, nézze meg, akinek ilyesmire van most (vagy valaha) szüksége.

Nem mentem el a temetésre. Pedig megtehettem volna, nem volt különösebb feladványom aznapra. Reggel még úgy terveztem a napom, hogy odamegyek, aztán rájöttem, hogy belehalok, ha ott kell állnom ennek az embernek a sírjánál. Pedig lett volna ott dolgom: ott kellett volna hagynom egy darabot magamból. Gyáva vagyok, igen.

Most este megkapja tőlem a kis Tunyó azt, ami jár neki. A tiszteletet.

 

Fotó: Hirling Bálint [origo]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eoxtheselector.blog.hu/api/trackback/id/tr64788642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása