Címkék

Címkefelhő

Friss kommentek

Priv üzenet

mailto: selectoreox kukac gmail dot com

Rákkenróóól

Főleg zenéről, főleg élőben, főleg saját képekkel. Blues, bluesrock, rock és heavy.

Koncertfotók

"..A kis Tunyót ismerik a környéken.."

2008.11.10. 17:48 | EOX The Selector | 3 komment

Hát, nagyon nehéz ilyenkor bármit is mondani, írni, de leginkább gondolni.

Mind' elmegyünk egyszer, Te is, én is. Ki előbb, ki később, ki korán, ki későn.

Mindig nagyon rossz, amikor valaki elmegy és az ember úgy érzi, hogy ez korán volt.

Ez pedig korán volt.

Jaj Istenem, ez most nagyon rossz nekem.

Ha valakinek annyi élményt köszönhetek, mint Tunyónak, akkor az nagyon fog hiányozni. Ma szimplán elhúzok egy csöndes helyre és elengedem ezt az embert. Ugyanúgy, mint Bencsik Samut, Cserháti Pityit és a többieket.

 

Drága Tunyó!

Nagyon Köszönöm.

Legyen Neked könnyű a föld.

 

 

 

 

 

 

 

 

http://elorementek.hu/index.php?tart=zenesz&za=120

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eoxtheselector.blog.hu/api/trackback/id/tr42761874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voodoo Tom 2008.11.10. 20:31:51

Isten aldjon Tunyo! Nagyon fogsz hianyozni!
Nekem mindig Te voltal a klasszikus es utanozhatatlan Mobil hang.
Emlekszem, mikor kicsi voltam es egy koncerten a nyakaba vett, ugy enekelt. Nagyon szeretetre melto ember volt es hatalmas hang.
Legyen neked konnyu a fold. Koszonom.

king_aranarth 2008.11.10. 22:24:23

Mást se csinálok, csak ülök bambán, P. Mobilt és TRB-t hallgatok. Tunyó hangja és a visszatartott könnyeim. Nekem csak ennyire futotta: kingaranarth.blog.hu/2008/11/10/i_m_tunyogi_peter_1947_2008

EOX The Selector · http://eoxtheselector.blog.hu/ 2008.11.11. 08:14:49

Istenem, hány embert kell még eltemetnem?

Tizennégy voltam, amikor először láttam Tunyót.....
Tizennégy volt a fiam, amikor először színpadon állt. A "Menj Tovább"-ot játszotta....
Hány kedvest kell még megsiratnom, hány életet kell elengedjek? Hányszor kell ezt a poklot átélnem? Mit tanulok ebből? Mit kell tudnom, mielőtt én is meghalok és mit kell ebből tudnia a fiaimnak?
Mondd: _MIT_?
Tehetetlen, szörnyű érzés. Gyűlölöm. Gyűlölöm. Gyűlölöm már. Elég a halottakból. Hallod? Jaj!
süti beállítások módosítása