Címkék

Címkefelhő

Friss kommentek

Priv üzenet

mailto: selectoreox kukac gmail dot com

Rákkenróóól

Főleg zenéről, főleg élőben, főleg saját képekkel. Blues, bluesrock, rock és heavy.

Koncertfotók

Időgép

2008.02.02. 16:09 | EOX The Selector | Szólj hozzá!

Megnéztem az Időgép zenekart is 2008.02.01-én az Avalonban. Hát ez egy nagyon jó kis banda, mindenkinek ajánlom. Nemcsak a zenészek jó arcok, de őrült bulit is tudnak tolni, ráadásul _JÓL SZÓLNAK!_ Istenem, de ritka ez. Szóval jó kis rockslágerek, meg saját számok mentek. Semmi extra különös mutatvány, csak tolták a rockot. Ez is kell. Nem hamis, össze van próbálva, szóval perfekt.

Lásd itt: http://www.idogep.hu

Legközelebb 2008.03.15-én és április 11-én lesznek láthatóak, szintén az Avalonban, április 4-én pedig a Wigwamban.

Sándor Csaba - Időgép

A bejegyzés trackback címe:

https://eoxtheselector.blog.hu/api/trackback/id/tr55724359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása